Aktuality »

29/08/2015 – 19:50 | 2 komentáre | 3 327 videní

Kapitálové životné poistenie je jednou z možností kedy je klient poisťovne poistený na riziko smrti a zároveň si vytvára finančnú rezervu do budúcnosti. Túto rezervu komerčná životná poisťovňa zhodnocuje technickou …

Čítať celý článok »
Domovská stránka » Blog

Prečo životné poistenie nefunguje tak ako má

Pridal , 14/11/2013 – 12:17Jeden komentár | 2 541 videní

V poslednom čase čoraz častejšie dostávam otázky na vypracovanie ponuky na životné poistenie. Na jednej strane ma váš záujem nesmierne teší, avšak na druhej strane väčšinu ponúk nie je možné zodpovedne vypracovať. Prečo? Z jednoduchého dôvodu, pretože nepoznám vaše skutočné potreby! Takto naozaj dobré životné poistenie nefunguje!

Predstavte si, že si chcete dať ušiť nové oblečenie. Zavoláte krajčírovi a poviete mu asi toto: „Mám po tridsiatke, som trochu zavalitejšej postavy. Chcem niečo vkusné do práce, nie moc vyzývavé. Potrpím si na kvalitnejší materiál s dlhoročnou výdržou. A nech to nestojí veľa, maximálne do 40 €.“ Čo si myslíte, čo od krajčíra odstanete? Bude oblečenie spĺňať vaše predstavy? Bude to to čo potrebujete? Ruku na srdce, koľkí z vás už vrátili oblečenie objednané z katalógu alebo z internetu len preto, že nespĺňalo vaše potreby? To je dôvod prečo životné poistenie nefunguje tak ako má!

Ak chcete získať najlepšie životné poistenie, s ktorým budete spokojní, musí byť „ušité na mieru“ práve a jedine vám.

Najčastejšou príčinou prečo ľudia rušia svoje životné poistenie je, že po poistnej udalosti dostali veľmi malé alebo žiadne poistné plnenie. Všetci tí si poistenie platili avšak poistení neboli. Na to, aby ste zo životného poistenia dostali vždy to čo potrebujete je dôležité dodržať tri základné kroky k dobrému životnému poisteniu. Prvým krokom je špecifikovanie svojich potrieb a priorít. Druhým krokom je vyhľadanie a porozprávanie sa s odborníkom na životné poistenie. A tretím krokom je podpísanie zmluvy o životnom poistení.

Drvivá väčšina z vás, ktorí ste mi napísali, má jasno čo chce, čo potrebuje. Prvý krok ste skvele zvládli. Druhý krok nám však robí problémy. Ja sám som niekoľkokrát navštívil pobočky a kancelárie rôznych poisťovní s tým, že si chcem uzavrieť životné poistenie až do dôchodku. Najbežnejšími otázkami, ktoré mi pracovníci poisťovni dali, boli: Koľko mám rokov a koľko chcem za poistku platiť? Na vek som odpovedal pravdivo a na cenu .. samozrejme, že platiť chcem čo najmenej. Dostal som veľa lacných ponúk, avšak ani jednu poistnú zmluvu by som nepodpísal! Prečo? Pretože ani jedna ponuka neriešila moje potreby, na ktoré sa ma žiaľ nikto ani nepýtal.

Venujte čas odborníkovi na životné poistenie a rozprávajte sa s ním o vašich potrebách. Len 45 minút vášho života vám v budúcnosti môže prinesie balík peňazí, ktoré v tej chvíli budete vy alebo vaša rodina skutočne potrebovať.

Preto, ak chcete naozaj dobré životné poistenie, sadnime si spolu alebo sadnite si so svojím poisťovacím poradcom. Rozprávajme sa o vašich potrebách a spoločne tak nájdeme riešenie, životné poistenie ušité na mieru práve vám. Možno nebude najlacnejšie životné poistenie na trhu, určite však bude pre vás to najlepšie.

Prajem Vám život v istote.

Rastislav Mažár
odborný poradca pre životné poistenie

Značky:, ,

Jeden komentár »

  • Plne súhlasím a myslím si, že poistná zmluva nebude potom niečo, abstraktné,alebo niečo do „zásoby“.
    Potom keď nastane situácia, že sa prehodnocujú výdavky –
    nebude poistka medzi prvými, na čom sa bude šetriť, lebo
    si ani len nebudeme pamätať prečo sme ju vlastne uzatvárali.
    A pri prípadnom plnení z poistnej zmluvy nebudeme prekvapení, alebo sklamaní, že toto sa neplní, alebo plnenie je v sume,
    ktorá nič nepomôže…

Napíšte komentár!

Pri komentovaní sa držte témy. Spam a nevhodné príspevky budú odstránené.

Môžete použiť tieto tagy:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Blog podporuje Gravatar. Na vytvorenie vášho profilu navštívte gravatar.com.