Poisťovni som platil vyššie poistné, ako som mal

Poisťovni som platil vyššie poistné, ako som mal
Ilustratívny obrázok. Zdroj: Pexels

Dobrý deň, poisťovňa si priznala chybu, že som platil vyššie poistné, ako som mal. Ale to je všetko. Ich list mi prišiel bez podpisu, telefonického kontaktu a bez príloh ktoré uvádzali. Čistý amaterizmus. Ľubomír

Chápem, že takýto prístup od poisťovne môže nahnevať, a mrzí ma, že k tomu došlo. Aj ja by som očakával vyššiu úroveň komunikácie. Listy alebo e-maily od poisťovne by mali obsahovať meno pracovníka alebo oddelenia, ktoré vec vybavuje, a tiež kontakt pre spätnú väzbu.

Ak poisťovňa priznala chybu a vznikol preplatok poistného, mala by vám poisťovňa preplatok vrátiť alebo ho aspoň započítať na úhradu poistného na ďalšie obdobie. V takýchto prípadoch odporúčam kontaktovať poisťovňu písomne a požiadať o:

  • konkrétne vyčíslenie preplatku poistného s popisom, ako vznikol,
  • informáciu, ako a kedy vám preplatok vrátia, prípadne či ho plánujú započítať do ďalších platieb,
  • doručenie chýbajúcich príloh, ktoré v pôvodnom liste boli uvedené,
  • kontakt na osobu alebo oddelenie, s ktorým môžete v tejto veci komunikovať.

Ak chcete, aby vám poisťovňa preplatok vrátila, a nie len započítala, rovno o to v liste poisťovňu požiadajte. Verím, že sa táto situácia vyrieši rýchlo a k vašej spokojnosti.

Prajem vám pekný deň a život v istote. 👍

Poisťovni som platil vyššie poistné, ako som mal

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *